Edu: Virtuálne vzdelávacie prostredie

Dokumenty

Objednávky

Objednávky

Objednávka číslo 50/2024
Dátum zverejnenia 08.02.2024
Dátum vyhotovenia 08.02.2024
Popis objednaného plnenia Za účelom organizovania konferencie Klub mladých farmárov v termíne od 09.02. do 10.02.2024 si u Vás objednávame poskytnutie služby nasledovne:
Prenájom konferenčnej miestnosti pre približne 80 osôb a služieb s tým súvisiacich - 1 deň = od 8:00 do 18:00
Prenájom didaktickej a ozvučovacej techniky
vrátane obsluhy (ozvučenie
dataprojektor
plátno
flipchart
mikrofóny)
Občerstvenie (coffee break) pre účastníkov konferencie počas 1. dňa dopoludnia
- káva s mliekom/čaj
- pagáč/ sladký koláčik
- minerálka alebo voda s citrónom (min. 0
5 litra/osoba)
Obedové menu počas jedného dňa konferencia (polievka
hlavné jedlo
dezert)
Občerstvenie (coffee break) pre účastníkov konferencie počas 1. dňa popoludní
- káva s mliekom/čaj
- minerálka alebo voda s citrónom (min. 0
5 litra/osoba)
Večera pre účastníkov
Ubytovanie na 1 noc pre približne 35 osôb v dvojlôžkových izbách (09.02.-10.02.2024)
Raňajky pre ubytovaných účastníkov pre približne 35 osôb (10.02.2024)
Miestny poplatok
Celková hodnota objednaného plnenia 3751.00 € s DPH
Identifikácia zmluvy -
Identifikačné údaje dodávateľa objednaného plnenia Janka a Juraj Gantner spol. s.r.o.
Dr. Alexandra 24
060 01 Kežmarok
IČO: 17079039
DIČ: 2020515717
IČ DPH: SK2020515717
Objednávku podpísal/a Ing. Zuzana Repiská, poverená generálna riaditeľka
Objednávka v PDF

Potrebujete poradiť?

Vzdelávanie a poradenstvo

+421 37 7910 231

Po–Pia 8:00 – 15:00

Web

+421 37 7910 292

Po–Pia 8:00 – 15:00

Služby

+421 37 7910 234

Po–Pia 8:00 – 15:00

Hotel

+421 37 7910 111

Po–Pia 7:00 – 20:00